Sabtu, 15 Mac 2008

Gergasi Tertinggal Keris kat Alor Gajah!!!




Melaka-Alor Gajah... minggu lepas aku pergi A famosa umah Aunt aku .... bercuti ler konon... Lepas makan tengah hari tetibe jer diorang ajak keluar gi jenjalan kat muzium ler gamaknya... Tapi tak der luck la coz Muzium tu tutup lak hari isnin ngan selasa... kalau hari rabu boleh laa... tapi nie ler view yang menarik walaupon x berapa pelik buat diri aku nie... Tapi itu la hakikatnya... keris nie besar dari gajah... hahahaha..... Kalau korang nak tengok keris Gergasi nie.. korang melancong le ke Alor Gajah, Melaka.... Bebetul depan kat depan Muzium tu...Gergasi tu tinggalkan keris dia... huhuhuhu

4 ulasan:

johor johor kite berkata...

wei ko gi setting cari Adsense... edit pakai html paste kat blog tuh... baru duit bleh mariiiii... sebelum tuh register dulu adsense kat goggle...

johor johor kite berkata...

bitvertiser tuh dia hanya bleh bagi iklan kat web/blog yg rating tinggi jerr... tapi tak pe.. mana tau nanti rating ko naik... cube ko baca...JANGAN MALAS BACA... kena baca kalo tak paham amik kamus... aku pun tgh study lagi... pegi kat www.johnchow.com <--- taip kat yahoo... how to make money online... mamat nih ajar camna nak buat duit...

johor johor kite berkata...

update..... letak adsense... letak semua... aku klik skit laa jgn takott hehehehehe

Tanpa Nama berkata...

hohoho jom g Melak jom lalalalala

Salam keramat salam bersahabat,
Salam bersumpah salam berjawab,
Salam bersaksi salam mengadap..
Assalamualaikom...