Jumaat, 24 April 2009

Posing last day at JaY Bee ANd The Wonderful Journeys begin

Hurm... jumpe lak gambor lama nie.. hahaha.. Time nie ngah nakal nie... Kat Jay Bee. Tmn Skudai Baru.. Hensem gak kan.. macho time nie x gitu... saje je amik gambar aku sorang jer... nanti aku upload the whole pic okay... This is me back in 1997...
Aku merindui saat-saat kat JayBee dulu.. Kalau korang nak tahu hampir2 aku jadi vokalis .. Dah nak buat demo tape dah...Tapi di sebabkan masaalah teknikal aku tolak... menyesal aku . Kalau x kumpulan spoon dulu tuh orang x pandang laaa hahahaahaha.. Time nie gak ngah galak berchatting kat irc ngan amboi.net. Aku x der pc pon tapi dok numpang ngan pc mamat yang nampak muka sebelah nie Ateng nama dia.. mana tah dia... rindu sey serumah .. cam adik beradik dah... Engineer kowt sekarang...
Lagi satu time nie gak aku baru sembuh dari kemalangan ngeri...Motor langgar lori ikut-ikut kan x de la ngeri tapi aku merasa gak la dok lam bilik operation ngan icu kat Hospital Sultanah Aminah.. Alhamdulillah... aku selamat .... tu pown x tobat2 gak lagi.. ape nak jadi laa..
So ini la aku di suatu ketika dulu...Hensem Macho dan menjadi rebutan.. hahaahahha....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahhh hensem jgk ko ek..kepsi saya mane ??? lalalala

Salam keramat salam bersahabat,
Salam bersumpah salam berjawab,
Salam bersaksi salam mengadap..
Assalamualaikom...